Üdv.!
Én egy WingDragonII-t nyúzok, most a II. Brushless tuning után éppen repképtelen.
Valami megfoghatatlan rádiózavarom van, nem merek felszállni vele.
Egyébként rendkívül strapabíró kis gép, a sima csűrő nélküli szárnnyal kiválóan
vitorlázik, nyugodtan, ha kell igen lassan repül. A csűrős szárnnyal fürgébb, erősebb moci
is kell hozzá, szépen műrepülhető.
A motor és az üzemidő kicsit gyenge volt, ezért ugrottam bele a brushless tuningba.
Sokat szenvedtem vele mire repült átalakítva, de megérte a szenvedést.
Meg sem tudom mondani hány zuhanáson vagyok túl, de még mindíg egyben van.
Könnyen javítható!
Eredeti hátsó vezérsíkok sérülékenyek, drágák ha pótolni kell, a kormányfelületek kicsik.
Ez utóbbi főleg lassú repülésnél, leszállásnál, vagy szélben érezhető.
Leszálláskor erősebb gaz, száraz kóró, kisebb faág vagy egyéb ütés egyszerűen letépi a
hársó vezérsíkot.
Vettem pár 6mm-es depron lapot, ebből a felfogatásnál vékony műanyag lappal megerősítve,
saját magam terveztem hátsó vezérsíkokat, nagyobb kormányfelületekkel.
Most a második sajátot nyúzom, de már vagy 10-15-öt vehettem volna az eredetiből, darabját
3000 pénzér. Most egy szárny árából készíthetek minimum 5-6-ot, ami sokkal erősebb és jobb!
A főszárnyon lévő műanyag lapra kis műanyag 'pöcköket' ragasztottam, hogy felfogatáskorl a
gumi ne tudjon a műanyag lapról a szárnyra csúszni, mert csúnyán belevág.
Ennek főleg szerencsétlen landoláskor van szerepe, ha a szárny túlságosan el akarna mozdulni.
Ilyenkor légcsavar szép darabot hasít ki a szárnyból, és a gumi is mélyen belevág.
Meg vagyok vele elégedve, sok kellemes percet-órát okozott!
Hirtelen ennyi jutott eszembe, persze érdekelne mások tapasztalata is.
Laci