![]() |
Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )
![]() |
![]()
Létrehozva:
#1
|
|||||
Nano ![]() Csoport: King Moderator Hozzászólások: 4 Regisztrált: 15-August 07 Azonosító: 25 ![]() |
Sziasztok!
Funjet ahogy mi szeretjük : Konfig: Hacker A20-06XL motor Apc 4.75x4.75 légcsavar Hobbywnig Guard 60A szabályzó QP 2200mAh 4s1p akku E-sky 8g szervó Hyp Sexta vevő A gép súlya 660g, ez egy kicsit nehezebb mint az indoor verzió de nincs halálba terhelve, klasszul repül lassan is. Mérések full gázon: 41A 550W 29500rpm. A sebessége pedig: km/h (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) |
||||
|
|||||
![]() |
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Micro ![]() ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 24 Regisztrált: 5-October 07 Innen: Csömör Azonosító: 52 ![]() |
SziA Csabcsa !
Kíváncsi leszek az eredményekre. Nem ismerem ezt a mocit, talán a 6XL-t töben használják, nekem az lesz a következő, ha ez nem megy. Írd meg légyszíves a tapaszalataidat. Én valószínűleg megpróbálok még egy 4,7*4,2 vagy 4,5*4,1 propellert. Ezzel remélem tudom csökkenteni az energiafelhasználást, a fordulatszám megtartása mellett. Igazából a szabályzómat és az aksimat féltem, a motor nem tünt vészessen melegnek. dv. SAS |
|
|
![]()
Létrehozva:
#3
|
|
Micro ![]() ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 24 Regisztrált: 10-December 07 Innen: Magyarország/Komárom Azonosító: 151 ![]() |
Szia!
Végül a Medusa 2500KV moci melett döntöttem, mert sikerült jó áron megvenni és szeretem az úttörő szerepet is! Mellette szólt még igaz, hogy Brushless motor, de külső tekercselésű, azaz a forgórész a mágnes, ezáltal sokkal jobb a hűtése, illetve nehezebben lehet tekercselni, de SZVSZ sokkal jobb hatásfokú motort lehet így létrehozni, a felső kategóriás brushless általában mind ilyen rendszerű. Majd beszámolok róla, ha a táblázatban szereplő adatokat fogja hozni, maximálisan elégedett leszek, 91% hatásfokkal azért nem rossz szerintem. Amennyiben kapufát rugnék vele, beleteszem a Titánba majd. |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 18th June 2025 - 06:32 PM |