cialis buy online
IPB

Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )

> Vario Bell 47 GII
Gabent
hozzászólás Jan 19 2008, 01:33 PM
Létrehozva: #1


Micro
**

Csoport: Members
Hozzászólások: 11
Regisztrált: 15-August 07
Innen: Siófok
Azonosító: 27



VARIO


Vario mint scale heli gyártó, nevét talán onnan kapta, hogy eleinte egy-két mechanikára több félé karosszériát is fel lehet rakni. Engem a benzines mechanikák érdekeltek itt, ha leszámítjuk az utóbbi 2 év fejlesztéseiket ahol, muszáj volt a mechanika formájába belenyúlni / Air-Crane / 2 fő vázuk volt erre a témára, a kisseb 1,8 M rotot távig a másik 2,16M -ig utóbbinál, meglehetősen előretolt motorral érték el a farok súly többlet kompenzálását. Mindkét esetben a motora közvetlenül felszerelt röpsúlyos kuplung adja egy bordásszíj segítségével a hátsó farok meghajtó tengelyre a nyomatékot, ez a függőleges tengely, hajtja meg, fogaskerekek segítségével / szabadon futón keresztül/a főtengelyt autorotánál nincs farok meghajtás. Visszatérve a hátsó farok meghajtó tengelyhez itt különbözöm magasságokban lévő furatok, találhatok az oldal lemezeken melyek segítségével, meghatározhatjuk a kilépő tengely magasságát a talpponthoz képest ez a variálási lehetőség, adja meg a különböző karosszériákba szerelhetőségnek lehetőségét.

(IMG:http://forum.fliton.hu/uploads/1199481631/gallery_27_14_557.jpg)

(IMG:http://forum.fliton.hu/uploads/1199481631/gallery_27_14_14821.jpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Válaszok
Gabent
hozzászólás Jan 19 2008, 01:37 PM
Létrehozva: #2


Micro
**

Csoport: Members
Hozzászólások: 11
Regisztrált: 15-August 07
Innen: Siófok
Azonosító: 27



Bell 47GII


Kicsit elmaradtam de már a vége felé közeledem. Én a gépválasztásakor mindenkép egy öreg, rácsos farok szerkezetű helit szeretem, volna. Így a bell ill. a láma között, gondolkodtam, rotor táv véget maradt a bell 47GII. A kitt tartalma egy gyönyörűen keményforrasztott saválló csövekből összeállított váz, üvegszálas kabin, mélyhúzott sötét kabin plexi, műanyag vezérsíkok tankok.
Vario külön árulja a mechanikát, főtengelyt, rotorfejet, rotorlapátot, motort, kipufogót, önindítót. Scale tartozékokat: kabinbelső, pilótát, fényeket, bot szett, elvédők.
(IMG:http://forum.fliton.hu/uploads/1199481631/gallery_27_14_120952.jpg)

A gép összeszereléshez egy elég egyszerű inkább fotó albumnak, mint leírásnak nevezhető segédletet adnak. Más a helyzet a mechanikával, az adott összeszerelési útmutató itt már nagyon jól használható.
Mielőtt rengeteg munkát ölnénk egy ilyen gép végleges kialakításába, érdemes festés és minden cicoma elhagyását mellőzve összerakni és berepülni. Nálam itt derült fény a váz szép de igen gyenge forrasztásaira. E-végett el is ment a kedvem egy időre, majd megbékélve a problémával új erőre kapva, nekiálltam a széteset forrasztások helyrehozásához. Az egész vázat újra forrasztottam, megerősítetem.
Forrasztáskor próbáltam előre gondolkodni, ekkor jöttem rá több bell-en láttam utólagosan, felszerelt helyzetjelzőfényt. Ezeket igen rondán gyorskötözővel barkácsolták fel, így esztergált gyűrűt forrasztottam a vázhoz.

(IMG:http://forum.fliton.hu/uploads/1199481631/gallery_27_14_46363.jpg)


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Hozzászólás a témához
Gabent   Vario Bell 47 GII   Jan 19 2008, 01:33 PM
Gabent   Bell 47GII Kicsit elmaradtam de már a vége felé ...   Jan 19 2008, 01:37 PM
Gabent   Összeszerelési útmutató Mechanika Mechanika néme...   Jan 19 2008, 01:38 PM
Gabent   Fotók   Feb 16 2008, 03:24 PM
Gabent   Repülés 2008/06/22 Siófok Itt...   Jun 24 2008, 10:18 PM


Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



cialis buy
Szöveges verzió A pontos idő: 18th June 2025 - 07:27 PM
viagra bitcoin buy