![]() |
Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )
![]() |
![]() ![]()
Létrehozva:
#1
|
|||||||||||
Advanced ![]() ![]() ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 70 Regisztrált: 2-December 07 Innen: Törökbálint Azonosító: 140 ![]() |
Sziasztok (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Az autót is érdemes kipróbálni, és szerintem igen jó szórakozás! Én egy TRAXXAS T-MAXX2,5-ös gépet vásároltam. Némi kissebb átalakítással szerintem egész jó kis autó lett belõle. Kapott egy nagyobb légszûrõt mert a gyárinak kicsi a felülete, kevés a levegõ átömlés, és hamar elpiszkolódik, a fékrudazat vezetõt kitámasztottam, mert fékezésnél elhajlik és csökken a fékhatás, nagyobb átömlésû kipufogót kapott mely hátra lett helyezve, így kevésbé olajozza össze az autót, a 3kg-os kormányszervót kicserétem BMS660 14kg-os szervóra ez terepen sokkal jobb kormányzást eredményez. Az autó elsõ és hátsó futómûvét kiegészítettem saját gyártású stabilizátorral, mely kanyarban érezhetõen stabilan tartja az autót. A gyári 27Mhz-es távit lecseréltem egy HITEC CRX -re ami sokkal precízebb beállítást, és vezetést tesz lehetõvé. És végül kapott egy "bukócsövet" mely némi védelmet ad a kaszninak és egy leszedhetõ légterelõt is tart ami nyáron kicsit segít a motor hûtésében
Csatolt elõnézeti képek(s)
|
||||||||||
|
|||||||||||
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idõ: 3rd July 2025 - 07:20 AM |