![]() |
Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )
![]() |
![]() ![]()
Létrehozva:
#1
|
|
Nano ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 6 Regisztrált: 15-July 08 Innen: Tapolca Azonosító: 434 ![]() |
Tiszteletem.
Új vagyok eme kiváló fórumon , mindenkit tisztelettel köszöntök. A címben említett általam használt gépekről szeretném tapasztalataimat megosztani másokkal és mások tapasztalatát átvenni. SKY Vave 300 2ch. FIREBIRD 2ch. és 3ch. valamint a Wing-dragong 3-4ch gépekről. Üdv. Imre Próba nélkül nincs siker. |
|
|
![]() |
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Micro ![]() ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 17 Regisztrált: 21-July 08 Azonosító: 451 ![]() |
Üdv. Api! Te tudsz valamit, hogy 30percig a levegőben tartottad! Nekem nem sikerült, talán 15perc lehetett a legtöbb kefés motorral és 1000Mah akkuval. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) Nem tudom mit csináltam rosszul? A hátsó szárnyfelületen minimálisan formát is változtattam, saját izlésre. Összességében a szárny nem lett sokkal nagyobb, csak a kormánylapátok mérete növekedett, ez hasznosnak is bizonyult. A szárny súlyára kell vigyázni, mert nagyon eltolhatja a súlypontot, amit kompenzálni kell. Ez igaz a motorra és az akkura is. Pont ezek elhelyezésével lehet is korrigálni. Amúgy a folyamatos javítgatások és átalakítások után a gyári 520g -> 600g-fölé hízott, kamerával ~650g, csűrős szárnnyal és nagy akkuval pedig a 720g-ot verdeste a mérleg nyelve. Ez mind a repülési és vitorlázási sebességen, meglátszott, de nem drasztikusan. Persze a repüléi stabilitás is növekedett, a szél kevésbé dobálta. A hátsó vezérsíkokról majd küldök képet. Élőben nem láttam még skywave-t. Neked a (V) hátsó vezérsíkos van? Vagy mindkét féle (3-4ch)? A V vezérsíkosnál valami mix-et kell beállítani a távirányítón? Laci |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 18th June 2025 - 10:09 PM |