cialis buy online
IPB

Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )

> Tolómotoros reptetés, Kezdőknek a tolomotoros gépekről
Api
hozzászólás Jul 15 2008, 11:33 AM
Létrehozva: #1


Nano
*

Csoport: Members
Hozzászólások: 6
Regisztrált: 15-July 08
Innen: Tapolca
Azonosító: 434



Tiszteletem.

Új vagyok eme kiváló fórumon , mindenkit tisztelettel köszöntök.
A címben említett általam használt gépekről szeretném tapasztalataimat megosztani másokkal és mások tapasztalatát átvenni.
SKY Vave 300 2ch. FIREBIRD 2ch. és 3ch. valamint a Wing-dragong 3-4ch gépekről.


Üdv. Imre

Próba nélkül nincs siker.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Válaszok
fotonauta
hozzászólás Jul 21 2008, 09:18 PM
Létrehozva: #2


Micro
**

Csoport: Members
Hozzászólások: 17
Regisztrált: 21-July 08
Azonosító: 451



Üdv.!

Én egy WingDragonII-t nyúzok, most a II. Brushless tuning után éppen repképtelen.
Valami megfoghatatlan rádiózavarom van, nem merek felszállni vele.
Egyébként rendkívül strapabíró kis gép, a sima csűrő nélküli szárnnyal kiválóan
vitorlázik, nyugodtan, ha kell igen lassan repül. A csűrős szárnnyal fürgébb, erősebb moci
is kell hozzá, szépen műrepülhető.
A motor és az üzemidő kicsit gyenge volt, ezért ugrottam bele a brushless tuningba.
Sokat szenvedtem vele mire repült átalakítva, de megérte a szenvedést.
Meg sem tudom mondani hány zuhanáson vagyok túl, de még mindíg egyben van.
Könnyen javítható!

Eredeti hátsó vezérsíkok sérülékenyek, drágák ha pótolni kell, a kormányfelületek kicsik.
Ez utóbbi főleg lassú repülésnél, leszállásnál, vagy szélben érezhető.
Leszálláskor erősebb gaz, száraz kóró, kisebb faág vagy egyéb ütés egyszerűen letépi a
hársó vezérsíkot.
Vettem pár 6mm-es depron lapot, ebből a felfogatásnál vékony műanyag lappal megerősítve,
saját magam terveztem hátsó vezérsíkokat, nagyobb kormányfelületekkel.
Most a második sajátot nyúzom, de már vagy 10-15-öt vehettem volna az eredetiből, darabját
3000 pénzér. Most egy szárny árából készíthetek minimum 5-6-ot, ami sokkal erősebb és jobb!

A főszárnyon lévő műanyag lapra kis műanyag 'pöcköket' ragasztottam, hogy felfogatáskorl a
gumi ne tudjon a műanyag lapról a szárnyra csúszni, mert csúnyán belevág.
Ennek főleg szerencsétlen landoláskor van szerepe, ha a szárny túlságosan el akarna mozdulni.
Ilyenkor légcsavar szép darabot hasít ki a szárnyból, és a gumi is mélyen belevág.

Meg vagyok vele elégedve, sok kellemes percet-órát okozott!
Hirtelen ennyi jutott eszembe, persze érdekelne mások tapasztalata is. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


Laci



Go to the top of the page
 
+Quote Post

Hozzászólás a témához


Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



cialis buy
Szöveges verzió A pontos idő: 18th June 2025 - 10:25 PM
viagra bitcoin buy