![]() |
Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )
![]() |
![]() ![]()
Létrehozva:
#1
|
|
Nano ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 6 Regisztrált: 15-July 08 Innen: Tapolca Azonosító: 434 ![]() |
Tiszteletem.
Új vagyok eme kiváló fórumon , mindenkit tisztelettel köszöntök. A címben említett általam használt gépekről szeretném tapasztalataimat megosztani másokkal és mások tapasztalatát átvenni. SKY Vave 300 2ch. FIREBIRD 2ch. és 3ch. valamint a Wing-dragong 3-4ch gépekről. Üdv. Imre Próba nélkül nincs siker. |
|
|
![]() |
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Micro ![]() ![]() Csoport: Members Hozzászólások: 17 Regisztrált: 21-July 08 Azonosító: 451 ![]() |
Üdv.!
Én egy WingDragonII-t nyúzok, most a II. Brushless tuning után éppen repképtelen. Valami megfoghatatlan rádiózavarom van, nem merek felszállni vele. Egyébként rendkívül strapabíró kis gép, a sima csűrő nélküli szárnnyal kiválóan vitorlázik, nyugodtan, ha kell igen lassan repül. A csűrős szárnnyal fürgébb, erősebb moci is kell hozzá, szépen műrepülhető. A motor és az üzemidő kicsit gyenge volt, ezért ugrottam bele a brushless tuningba. Sokat szenvedtem vele mire repült átalakítva, de megérte a szenvedést. Meg sem tudom mondani hány zuhanáson vagyok túl, de még mindíg egyben van. Könnyen javítható! Eredeti hátsó vezérsíkok sérülékenyek, drágák ha pótolni kell, a kormányfelületek kicsik. Ez utóbbi főleg lassú repülésnél, leszállásnál, vagy szélben érezhető. Leszálláskor erősebb gaz, száraz kóró, kisebb faág vagy egyéb ütés egyszerűen letépi a hársó vezérsíkot. Vettem pár 6mm-es depron lapot, ebből a felfogatásnál vékony műanyag lappal megerősítve, saját magam terveztem hátsó vezérsíkokat, nagyobb kormányfelületekkel. Most a második sajátot nyúzom, de már vagy 10-15-öt vehettem volna az eredetiből, darabját 3000 pénzér. Most egy szárny árából készíthetek minimum 5-6-ot, ami sokkal erősebb és jobb! A főszárnyon lévő műanyag lapra kis műanyag 'pöcköket' ragasztottam, hogy felfogatáskorl a gumi ne tudjon a műanyag lapról a szárnyra csúszni, mert csúnyán belevág. Ennek főleg szerencsétlen landoláskor van szerepe, ha a szárny túlságosan el akarna mozdulni. Ilyenkor légcsavar szép darabot hasít ki a szárnyból, és a gumi is mélyen belevág. Meg vagyok vele elégedve, sok kellemes percet-órát okozott! Hirtelen ennyi jutott eszembe, persze érdekelne mások tapasztalata is. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Laci |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 18th June 2025 - 10:25 PM |