airgonzales
Aug 11 2007, 11:03 PM
Hamarosan igazi kezdőtől jönnek majd ide személyes tapasztalatok erről a barátságos de ugyanakkor (ha akarom) agresszív helikopterről...
3 hete lett meg a kicsike, túl vagyok a 14-ik starton, tehát még a lebegés és sétáltatás állapotát nyomom keményen...most mennünk kell sajnos bulizni, de a téma folytatása és fényképek hamarosan jönnek ide! De mint az igazi sith lovagok még nem fedjük fel magunkat...
Gergő
Aug 13 2007, 03:07 PM
Na megérkeztem én is!!!
Szintén SJM400-al nyomom és szintén még csak lebegek.
Lenne itt egy kérdés kinek mennyi ideig bírja az aksija a lebegést (perc)
Az enyém 2200-as Quantum power:
http://www.rcpanda.hu/shop/product_info.ph...roducts_id/1579 óvatos lebegésnél 10 percet bír 2500-as fordulaton.
"Airgonzalest meg majd mindjárt megzsarolom, hogy felfedem"
Gergő
Aug 13 2007, 07:27 PM
A sárkányról egy kép.
( Para kereszt feltéve )
A melléklet megtekintéséhez kattints ide.
Kövi
Aug 13 2007, 08:29 PM
Egy-két kép a legutolsó konfigomról, hogy teszteljem a képfeltöltő engine-t.
Egyébként jól látszik az összes alkatrész elhelyezése illetve kábelezése, ami sok problémát megelőzhet...
airgonzales
Aug 13 2007, 09:42 PM
Na emberek ilyen új külsőt kapott a helikopterem, és el kell hogy mondjam hogy a 16.-ik startomnál - ha nyögve nyelősen is - de megcsináltam magam elött egy 8-ast, és az utca végéig elrepültem szlalomba
A melléklet megtekintéséhez kattints ide.
Gergő
Aug 14 2007, 09:41 AM
F...a lett jól néz ki és jól fog látszani is (mondjuk250m-en
)
airgonzales
Aug 14 2007, 10:54 AM
IDÉZET(Gergő @ Aug 14 2007, 08:41 AM) [snapback]22[/snapback]
F...a lett jól néz ki és jól fog látszani is (mondjuk250m-en
)
Jajah nekem is bejön, mondjuk sztem a Kövi le fog **szni a rotorvégekre helyezett matricák miatt...
Mindegy mert szerdáig amig nem jön úgyse terveztem repülést vele...
Gergő
Aug 14 2007, 01:52 PM
IDÉZET(airgonzales @ Aug 14 2007, 09:54 AM) [snapback]23[/snapback]
Jajah nekem is bejön, mondjuk sztem a Kövi le fog **szni a rotorvégekre helyezett matricák miatt...
Mindegy mert szerdáig amig nem jön úgyse terveztem repülést vele...
Szerintem dugd el előle ugysem olvassa a fórumot
Amúgy megnézted a rotort nem üt matricázás után?
Gergő
Aug 14 2007, 01:53 PM
Hali!
Aki estleg most készül összerakni az új SJM gépét mondjuk LG 2100 giróval annak lenne egy jó tanácsom.
A giroskopnak ugye hátul a farok rész kezdeténél van kialakítva egy kis hely.
A 2100-as giro-hoz adnak egy kis kétoldalon ragadó szivacsot amit felragasztás után felfelé meg kell húzni, hogy kinyúljon és ezáltal
rezgés csillapítást adjon a girónak
Az SJM 400 II nél ez a kis lap amire ragasztani kell könnyítés miatt több helyen is ki van vágva, de erre nem tapad fel tökéletesen
a kis szivacs (ha meghúzzuk felfelé lejön. )
én ezt úgy oldottam meg, hogy vákum szivott műanyag csomagoló anyagbol vágtam ki egy akkora darabot mint
a tartó talp a gépen és rá ragasztottam ezután már nem fog a szivacs lejönni róla.
üdv. G
airgonzales
Aug 14 2007, 08:36 PM
IDÉZET(Gergő @ Aug 14 2007, 12:52 PM) [snapback]25[/snapback]
Szerintem dugd el előle ugysem olvassa a fórumot
Amúgy megnézted a rotort nem üt matricázás után?
Én nem éreztem hogy ütne, azóta repültem is vele! szal nagyí baj nem lehet, de a Kövi maximalista neki tuti ütne a kezében
Jah ! Geri! Ha bejössz hozzánk, tudok neked adni a dekor anyagomból ha szeretnél, kurva sok maradt hálistennek!
Gergő
Aug 15 2007, 07:43 AM
IDÉZET(airgonzales @ Aug 14 2007, 07:36 PM) [snapback]27[/snapback]
Én nem éreztem hogy ütne, azóta repültem is vele! szal nagyí baj nem lehet, de a Kövi maximalista neki tuti ütne a kezében
Jah ! Geri! Ha bejössz hozzánk, tudok neked adni a dekor anyagomból ha szeretnél, kurva sok maradt hálistennek!
Szerintem az a mi szerencsénk, hogy maximalista
Köszi érdekelne egy pár centi.
Én is repültem tegnap. A rotor fordulattal játszottam egy kicsit és azt kell, hogy mondjam 2300-nál nagyon kis kezes bárány és tartja még a farkát.
Kövi
Aug 15 2007, 06:52 PM
A 2300-as fordulat a legalja. Egyszer már 2000 körül is repültem vele, de ott már ijesztően lelassúlt a gép.
Szerintem 2700-3000 a tuti az intenzívebb repüléshez. Ott bármit csinálhatsz vele.
Gergő
Aug 16 2007, 08:35 AM
IDÉZET(Kövi @ Aug 15 2007, 05:52 PM) [snapback]33[/snapback]
A 2300-as fordulat a legalja. Egyszer már 2000 körül is repültem vele, de ott már ijesztően lelassúlt a gép.
Szerintem 2700-3000 a tuti az intenzívebb repüléshez. Ott bármit csinálhatsz vele.
Igen csak én még nem vagyok igazán intenzív
Viszont megfigyeltem, hogy 2300 körül könnyen veszít a magasságából a gép, többet kell vele foglalkozni
jax
Aug 16 2007, 04:41 PM
Sziasztok! Még nem repültem, ma lőtte be Kövi a helit. Gergő, a giro-t nekem Kövi 45 fokkal elfordítva ragasztotta fel, kikerülve így a könnyítő lyukakat.
Még a hiller tengelyen lévő golyót és az azt tartalmazó csövet ki kell cserélnem, ez a házi feladatom. Meg az egyik rotorlapát is lóg egy kicsit.
Meg az összes csavart át kell néznem, és berögzítőzni az egész világot.
Amúgy már érzem, hogy nagyon állat lesz repülni!
Kövi, köszönet a tuningért! Még biztos foglak keresni.
Krisztián, neked is kösz a segítséget, jó repülést
Üdv
Jax
Gergő
Aug 17 2007, 10:16 AM
Üdv a táborban Jax!
K...a jó érzés lesz majd mikor egyedül megemeled.
A farok rotornál is nézd át a cavarokat nekem ott volt lazaság rendesen és a készre szerelt rotor fejen is.
airgonzales
Aug 17 2007, 01:00 PM
Hi Jax! Ezexerint te is a legütősebb kis micro helit választopttad! Ehhez csak gratulálni tudok!
Újabb infó Geri! Folyamatos repüléssel az Sjm 10 percet bír! Csak lebegtetéssel pedig 8 perc a szintideje (ebből következik hogy a tesztelés során 10 percig folyamatosan 8asoztam
)
Mindenkinek sok sikert a fejlődéshez! Még 1 hét stabil 8-as aztán gondolkozom már a durvább dolgokban is...
Legalábbis ha végre teljesen kialszik a beszarás jelzőm...Mert időnként még fel fel villan erőssen
Kövi
Aug 17 2007, 08:24 PM
Peti,
Ha megvagy vagy mindennel, akkor csörögj nyugodtan, és akár együtt megemeljük a gépet.
Elötte persze bármikor ránézek, illetve megemelem neked....
Ma egyébként Oldboy barátunk gépe is túl volt a szűzfelszálláson. Gyakorlatilag miden szerdán illetve csütörtökön minimum 1 új SJM400-at berepülök.
Ez azt jelenti egyébként, hogy a pici elektromos gépek kedvelőinek száma szépen gyarapodik.
Nem annyira pici, és nem is SJM, de ma Belo barátunk Trex600-asa is berepülődöt a tegnap ( illetve ma ) hajnali 1-ig tartó szerelés után.
jax
Aug 17 2007, 09:01 PM
IDÉZET(Kövi @ Aug 17 2007, 09:24 PM) [snapback]48[/snapback]
Peti,
Ha megvagy vagy mindennel, akkor csörögj nyugodtan, és akár együtt megemeljük a gépet.
Elötte persze bármikor ránézek, illetve megemelem neked....
Ma egyébként Oldboy barátunk gépe is túl volt a szűzfelszálláson. Gyakorlatilag miden szerdán illetve csütörtökön minimum 1 új SJM400-at berepülök.
Ez azt jelenti egyébként, hogy a pici elektromos gépek kedvelőinek száma szépen gyarapodik.
Nem annyira pici, és nem is SJM, de ma Belo barátunk Trex600-asa is berepülődöt a tegnap ( illetve ma ) hajnali 1-ig tartó szerelés után.
Kövi,
A hiller tengelyen a golyót meg a csövet kicseréltem, így kézzel mozgatva nem érzek akadást, szerintem az a része OK.
A főrotor tartót viszont sehogy nem tudtam úgy lazítani-megszorítani, hogy ne legyen az a kis lógása, úgyhogy szerintem a megoldás mégiscsak a két SJ10008-as csapágy csere lesz.
Üdv
Jax
panda
Aug 20 2007, 04:14 AM
Tegnapi repülés.
Ezt a képet előbb a saját galériába raktam fel és
onnan vettem át a linket hogy nagyban lássátok.
Gergő
Aug 28 2007, 08:04 PM
Sziasztok!
A múlt hét pihenésről szólt, ahová vittem a gépet is.
A gép az elsőnap lebillent és mai napig is úgy van.
A következő történt : a telek túloldalán van egy gát utána szántóföld amiről már betakarítottak mindent.
a hülyegyerek (alias jó magam) csillogó szemmel átvonult, hogy mekkorát fog repülni,
két pillanat alatt start minden ok el lehetett lebegni jó messzire meg vissza.
Közben persze nem maradtam egy helyben hanem arrébb sétáltam a gépet lesve
egyszer csak sipol a rádió le kéne szálni csak hogy már nem azon a kis sima folton álltam ahonnan elindultam
hanem jo kis hepehupás földön.
Na persze erre már nem sikerült a landolás gép oldalra billent főfogas kerék hiller tengely GAME OVER
még jó hogy gyorsban lebírtam kapcsolni és így talán nem lett nagyobb baj (ez majd persze kiderül)
Este nagy bánatomban a szomszéd bácsival megittunk egy fél liter 5éves szilva pálinkát sörrel kisérve
így már nekem is lett bajom.
A kedves nejem másnap jelezte, hogy ő is nyaralni jött és megkért míg nem vövünk haza ne javítsam meg a
gépet. Bánatomban előszedtem a horgász felszerelésem és a csónak motort és jött egy hét peca meg
fürdés.
Na így telik egy modellező nyaralása
Gergő
Aug 31 2007, 05:43 PM
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani,hogy milyen festékkel lehet a bódét lefesteni?
Köszi
IDÉZET(Gergő @ Aug 31 2007, 06:43 PM)
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani,hogy milyen festékkel lehet a bódét lefesteni?
Köszi
Szevasz
Festéket nem tudok mondani, de azt láttam, hogy nem festeni szokták, hanem a megfelelő formára vágott színes öntapadós tapétát szoktak ráragasztani.
Krisztián azt is meg tudja Neked mondani, hogy hol tudsz jó színekben venni ilyesmit.
Üdv
Jax
airgonzales
Sep 1 2007, 11:49 AM
IDÉZET(jax @ Sep 1 2007, 09:11 AM)
Szevasz
Festéket nem tudok mondani, de azt láttam, hogy nem festeni szokták, hanem a megfelelő formára vágott színes öntapadós tapétát szoktak ráragasztani.
Krisztián azt is meg tudja Neked mondani, hogy hol tudsz jó színekben venni ilyesmit.
Üdv
Jax
Hi!
A
Savoya Parkban van egy fasza kis
dekor bolt ott az összes UV szinben lehet ilyet kapni nagyon olcsón!(és ez itt nem a reklám helye...)
Én is ott vettem az enyémre...
Gergő
Sep 1 2007, 06:22 PM
Sziasztok!
Igen matricával csináltam én is de pl. az ablak soha nem lesz teljesen sima gyűrődés mentes.
Meg nem lenne rossz ha mondjuk át lehetne fújni más színűre is fehér helyett.
(Krisztián már adott is a matricákból jó szineket vett)
Még egyszer köszi
Gergő
Sep 2 2007, 04:55 PM
Sziasztok!
Végeztem a javítással a gép újra repül
.
Mielött szét szedtem volna lemértem tolómérővel a rotor fejen a beállításokat és az alapján raktam össze így minden stimmelt,
most megint nagy a boldogság.
Feleségem csak annyit mondott "na megint kezdődik"
üdv. G
Gergő
Sep 2 2007, 05:08 PM
ja elfelejtettem írni, hogy mit cseréltem:
- 1db hillertengely 332.-ft
- 1db főfogaskerék 1390.-ft
ez így mindösszesen 1722.- ft.
Szerintem pont ez a lényeg ebben a típusban, hogy ilyen összegekért javítható.
Gergő
Sep 2 2007, 11:08 PM
Sziasztok!
Jax, mi ujság repültél már a madárral?
Utolsó infó az volt, hogy Kövi megemelte és cserére szorult a gömb és megvezetője.
Gergő
Sep 7 2007, 06:00 PM
Hali!
Látom senki sem ír már ide.
Na majd én megteszem.
Ma bekövetkezett a hiller tuningja és azt kell, hogy mondjam sokkal
stabilabb lett a madár
Gergő
Sep 7 2007, 06:34 PM
A melléklet megtekintéséhez kattints ide.A pilóta úgy tud vezetni mint én.
Csak az én gépem olcsóbb
(a rotort nézzétek elég érdekesen áll)
Tudom nem ide tartozik bocs
airgonzales
Sep 8 2007, 03:00 PM
Ez nagggyon durva felvétel...képzelheted hogy ment a fosás a vezető fülkébe...Ehh!
A Kövi Service Team meggyógyította a helcsimet szal holnap ha Isten is úgy akarja újra csapkod a szárnyaival
Dumáljunk, egyeztessünk telcsin és menjünk bandában helizni
Gergő
Sep 9 2007, 06:35 PM
Na hali!
Írok egy pár szót a Reflex xtr szimulátorral kapcsolatban......
Az írást átraktam a szimulátoros topicba
infra
Sep 12 2007, 06:04 PM
IDÉZET(Gergő @ Sep 9 2007, 05:35 PM)
Na hali!
Írok egy pár szót a Reflex xtr szimulátorral kapcsolatban. (nem találtam szimulátoros topicot és nem is tudtam létrehozni)
A fent említett szimulátorból több féle is megtalálható a neten, létezik 1gb körüli csomag és létezik 600mb körüli is.
Nekünk a kisebbik kell a boldogsághoz. Letölthető egy torrent kliens segítségével mondjuk utorrent itt a link hozzá
http://www.utorrent.hu/modules.php?name=Do...etit&lid=41 a torrent állomány linkje pedig itt van
http://www.torrentvalley.com/download_torrent_10687.html kb. 2-3 óra alatt jön le 1mb/s sávszélességnél. A kapott fájl ReflexXTR.img névre halgat. Ezt fájlt vagy néróval cd-re írjuk (jobb klik a fájlra aztán társítás és kijelöljük a nérót) vagy demon tools nevü programmal létre hozunk egy virtuális meghajtót (a program ingyenes
http://www.szoftverbazis.hu/letoltes/letolt.html?id=HA12 innen tölthető le telepítés után a tálca jobb oldalán lesz egy ikon amire jobb klikk felugró ablakban virtuál cd rom utána device és mount image.) Amikor lejött a torrent fáljunk és mountoltunk vagy lemezre égettük szépen telepítjük ahová jól esik.
Már majdnem teljes a boldogság!
Most szépen el látogatunk a
http://www.reflex-sim.de/reflex-sim/shop/c...735c314e6edbb86 címre és letöltjük a négy ingyenes upgradet.
( ezt úgy tudjuk megtenni, hogy regisztrálunk az oldalra és elkezdjük megvásárolni, de mivel ezek 0.00 EUR-ba
kerülnek mire eljutunk a fizetéshez kapunk egy linket ami az oldal bal alsó felében lesz látható és szépen letöltjük)
az upgredeket telepítjük és kész.
Már csak egy dologra lesz szükségünk. Erre:
http://www.rcpanda.hu/shop/product_info.php/products_id/1702Meg erre akinek ilyen kell:
A melléklet megtekintéséhez kattints ide. Remélem tudtam segíteni annak aki nem oldotta meg eddig.
Ez egy nagyon jó heli.
Sok alkatrészből áll és sok türelmet é figyelmet igényel.
Én még most rakom össze, de mikor majdnem kész miindig nem vagyok vele megelégedve.
Először csak szárazon összeraktam, majd beállítások következtek, majd berögzítőzés,majd rotor upgrade,(ekkor szinte minden előről kezd)majd készre szerelés mechaniksan, majd farokrotor upgrade(nem is kell mondani mivel jár)
most pedig újra összeállt.
Kabint festeni lehet a lakkbenzin nem oldja így lemosni is lehet.
infra
Sep 12 2007, 09:44 PM
Köszönet pandának a segítségért.
Érthetetlen az üzleti hozzáállásuk hogy szinte családi környezetben és hangulatban segítenek akár ezerszer is miért jó ez nekik?
Na a témához hozzászólva beleakadtam egy boltba nem reklám képpen www.panton.hu
dekor bolt van fluoreszkáló öntapadós matricájuk 50 cm széles 1300 ft métere
van fehér pvc lapjuk is kb 1.3 négyzetméter 1300forint ebből lehet kabint csinálni
Meglévő kabin előkészítve gipszmintaként szolgálhat majd erre hőlgfúvóval rá lehet melegíteni a pvc lapot.
Így lehet a gipszminta átfaragásával másfajta kabint készíteni.
Lehet még ragasztani is igy szögletes fajta kabin készíthető.
Ragasztónak jók amik oldják a pvc-t.
Pl a vízszerelésnél használt tubusos vinilfix szintelen változata.
Lehet festeni is a kabint spraykkal.
Figyelni kell hogy ne oldja meg.
Rétegenként akár szigszalaggal akár tesa szalaggal maszkot csinálunk és megfújjuk sprayval.
Általában 30 perc alatt száraz de 24 óra a festék kikeményedése, előbb nem érdemes másik színnel nekiesni mert sokkal több a munka a megfolyt festék lemosásával.
Festék és ragasztópróba az eldobható fehér kávéautomatás poháron végezhető, azonos az anyag.
Amúgy a kabint a lakkbenzin nem oldja tehát ilyen oldószerű festékek jók.
A heli karbon idomjai már fogósabbak meg kell őket finoman polírpapírral csiszolni hogy ne maradjon meg a rácsminta, ezután valami világos sprayval lefújni mert csak erre takar jól akár már egy rétegben a fluoreszkáló zöld és narancs festék.
A kabinnal nem üzletrontás volt a célom mert majd te is rájössz hogy a munka, anyag és selejt bőven sokkal többe van mint a készen kapható, de ha összejön akkor szép és különleges kabinokat kaphatunk.
Remélem segítettem ha majd kész protók vannak és lesz rá érdeklődő akkor felrakom.
jax
Sep 13 2007, 10:05 AM
IDÉZET(Gergő @ Sep 3 2007, 12:08 AM)
Sziasztok!
Jax, mi ujság repültél már a madárral?
Utolsó infó az volt, hogy Kövi megemelte és cserére szorult a gömb és megvezetője.
Egyszer már majdnem megemeltem az udvaron, aztán hazaért a család...
Egyébként ahogy emeltem, úgy éreztem, hogy elkezd előre bólintani a heli, és elbátortalanodtam.
Időpontot találni meg nem egyszerű a kis gyerekek mellett. Éjszaka lehetne, de akkor meg ugyebár nem látom a gépet.
Talán most hétvégén zúzok egyet, ha összejön.
Jax
Gergő
Sep 29 2007, 07:33 AM
Sziasztok!
Ma ha minden jól megy összerakom a gépet és lebegek picikét
Nagy hibája nincs csak két snappert kell cserélni a hilleren amik leugrálnak már folyamatosan.
Egyenlőre ennyi.
ui.: muszály vagyok gyakorolni mert airgonzales már tök jól mászkál a géppel én meg még mindig bénázok
pedig kb. egyszerre kezdtünk.
Gergő
Sep 29 2007, 07:35 AM
IDÉZET(jax @ Sep 13 2007, 11:05 AM)
Egyszer már majdnem megemeltem az udvaron, aztán hazaért a család...
Egyébként ahogy emeltem, úgy éreztem, hogy elkezd előre bólintani a heli, és elbátortalanodtam.
Időpontot találni meg nem egyszerű a kis gyerekek mellett. Éjszaka lehetne, de akkor meg ugyebár nem látom a gépet.
Talán most hétvégén zúzok egyet, ha összejön.
Jax
Ebben csak egy jó van nem fog elkopni a gép ha nem használod
(bocsi nem akartam szemétkedni)
zimi
Oct 3 2007, 01:31 PM
Szevasztok !
Szeretnék csatlakozni a fórum sporttársakhoz !
Néhány év után újra elővettem a modellezést és egy SJM-mel bővítettem a palettát !
Kiváncsi vagyok milyen lesz, már régóta szemeztem a kis géppel !
Zimi
Gergő
Oct 5 2007, 02:16 PM
Szia Zimi!
Üdvözlet a csapatban!
Szerintem jól döntöttél jó kis gépet választottál.
nem rég kezdtem én is a helikopterek felé kacsingatni és meg kell, hogy mondjam jobban tetszik mint az autó modellezés.
A másikk fő szempont ami nekem tetszik, hogy mindehez nagyon jó támogatást nyújt a hazai forgalmazó (nekem nem volt még olyan, hogy kellett volna géphez valami és ne lett volna polcon)
Egyébként hétről hétre nő az sjm tulajok száma, ha jól tudom minden héten van egy két új ember aki vesz egyet.
Mégegyszer gratula és sok sikert és örömöt az új géphez
Mazsi
Oct 7 2007, 12:17 PM
Sziasztok!
Én is beléptem az SJM 400 helis körbe :-) Merevszárnyúakkal már repültem pár órácskát, de a helikopter új világ nekem. A gépet használtam vettem, egy csomó alkatrésszel, de vevő nem volt a gépben.. Még nem értek hozzá, csak tanulmányozom.
A rádióvevő - servok - bekábelezésében tud valaki segíteni, hogy melyik csatornára mit kell kötni?
Esetleg nagyfelbontású közeli (macro) fényképekkel....és nyilakkal, amelyek jelölik hogy melyik-melyik?
Az irányításhoz egy Futaba T6EHXP rádióm van, és a programozáshoz is szükségem lenne majd egy kis segítségre.
Előre is köszönöm annak a tapasztalt, gyakorlott pilótának, aki valamilyen supportot tud nyújtani ebben.
Üdv, SJM-esek!
Gergő
Oct 7 2007, 02:42 PM
IDÉZET(Mazsi @ Oct 7 2007, 01:17 PM)
Sziasztok!
Én is beléptem az SJM 400 helis körbe :-) Merevszárnyúakkal már repültem pár órácskát, de a helikopter új világ nekem. A gépet használtam vettem, egy csomó alkatrésszel, de vevő nem volt a gépben.. Még nem értek hozzá, csak tanulmányozom.
A rádióvevő - servok - bekábelezésében tud valaki segíteni, hogy melyik csatornára mit kell kötni?
Esetleg nagyfelbontású közeli (macro) fényképekkel....és nyilakkal, amelyek jelölik hogy melyik-melyik?
Az irányításhoz egy Futaba T6EHXP rádióm van, és a programozáshoz is szükségem lenne majd egy kis segítségre.
Előre is köszönöm annak a tapasztalt, gyakorlott pilótának, aki valamilyen supportot tud nyújtani ebben.
Üdv, SJM-esek!
Szia!
Csatoltam egy képet ami az sjm gyári manuáljában van
egy pontban nem stimmel de ezt gondolom te is észre veszed (az akku és a szabályzó között polaritás rosszul van ábrázolva)
üdv Gergő
Mazsi
Oct 7 2007, 03:33 PM
Szia!
Köszi, a manual pdf nekem is megvan, de ezen nem igazodok ki.
Gergő
Oct 7 2007, 06:02 PM
IDÉZET(Mazsi @ Oct 7 2007, 04:33 PM)
Szia!
Köszi, a manual pdf nekem is megvan, de ezen nem igazodok ki.
Melyik része nem megy?
Mazsi
Oct 7 2007, 06:29 PM
Szia!
A gironak 2 kábele van. Egy 3 eres és egy egyeres.
De semmit nem tudok...... Íg azt sem egyelőre, hogy ki kivel van....
Az odáig tiszta, hogy a giro kimenetén hajtja a farokservot. De azt is hogy kell csatlakoztatni, felül a fehér(sárga), vagy alul?
Egy Jeti REX7 MPD vevőm van. Sorrendben az 1-estől a 7-es csatornáig melyik kábelt kell melyik csatonába kötni?
IDÉZET(Gergő @ Sep 29 2007, 08:35 AM)
Ebben csak egy jó van nem fog elkopni a gép ha nem használod
(bocsi nem akartam szemétkedni)
Na megvolt.
Sajnos valószínűleg rossz terepet választottam, az épülő M0-n, de nem betonon, hanem döngölt sóderen startoltam.
Fel is emelkedett a gép, de előtte már valószínűleg ledaráltattam a farokrotort (nem teljesen értem, hogy hogyan érhetett le, valószínűleg ahogy emeltem, a faroknál a támasztó pöcök belesüllyedhetett a sóderbe, és így egy érhetett a farokrotor kövekhez.
Mindenesetre miután felszálltam, pár mp múlva hátrabillent a gép, és semmit nem tudtam tenni, csak a motort lekapcsolni volt időm.
Olyan 1-1.2 M magasról volt a potty...
Azt mondjuk nem értem, hogy miért billent, miért nem pörögni kezdett a tengelye körül, ha a farokrotor sérülése miatt nem tudott esetleg a gyro kompenzálni. De mindegy.
Ránézésre a főrotor és a farokrotor KO.
Mehetek crash kitért.
De legalább nem porosodik tovább!
Üdv
Jax
Gergő
Oct 9 2007, 06:35 AM
IDÉZET(jax @ Oct 8 2007, 04:59 PM)
Na megvolt.
Sajnos valószínűleg rossz terepet választottam, az épülő M0-n, de nem betonon, hanem döngölt sóderen startoltam.
Fel is emelkedett a gép, de előtte már valószínűleg ledaráltattam a farokrotort (nem teljesen értem, hogy hogyan érhetett le, valószínűleg ahogy emeltem, a faroknál a támasztó pöcök belesüllyedhetett a sóderbe, és így egy érhetett a farokrotor kövekhez.
Mindenesetre miután felszálltam, pár mp múlva hátrabillent a gép, és semmit nem tudtam tenni, csak a motort lekapcsolni volt időm.
Olyan 1-1.2 M magasról volt a potty...
Azt mondjuk nem értem, hogy miért billent, miért nem pörögni kezdett a tengelye körül, ha a farokrotor sérülése miatt nem tudott esetleg a gyro kompenzálni. De mindegy.
Ránézésre a főrotor és a farokrotor KO.
Mehetek crash kitért.
De legalább nem porosodik tovább!
Üdv
Jax
Na erről beszéltem rögtön kopik.
A fő fogaskereket is nézd meg mert nekem majdnem mindig kiugrik egy két fog ha baleset van.
A hátra billenés szerintem nem a farok rotor miatt volt hanem az akkumulátorod csúszott el.
Pandáéknál lehet kapni öntapadós tépőzárat, nekem az van ragasztva az akkura meg a gép aljára és igy elég jól
belehet lőni a gép súlypontját (persze azért kereszt irányban is rögzitve van)
A farokrotor ha leért volna biztos észre veszed szerintem.
Kövi mutatta, hogy össze szokta kicsit nyomni a két talpat és igy még feljebb kerül a farok rotor.
Sikeres landolást üdv Gergő
Gergő
Oct 9 2007, 06:36 AM
IDÉZET(Mazsi @ Oct 7 2007, 07:29 PM)
Szia!
A gironak 2 kábele van. Egy 3 eres és egy egyeres.
De semmit nem tudok...... Íg azt sem egyelőre, hogy ki kivel van....
Az odáig tiszta, hogy a giro kimenetén hajtja a farokservot. De azt is hogy kell csatlakoztatni, felül a fehér(sárga), vagy alul?
Egy Jeti REX7 MPD vevőm van. Sorrendben az 1-estől a 7-es csatornáig melyik kábelt kell melyik csatonába kötni?
Szia!
Este lesz egy kis időm átnézem a gépet és leírom, hogy mi merre van és melyik csatornán.
Milyen girod van?
Mazsi
Oct 9 2007, 01:43 PM
IDÉZET(Gergő @ Oct 9 2007, 07:36 AM)
Szia!
Este lesz egy kis időm átnézem a gépet és leírom, hogy mi merre van és melyik csatornán.
Milyen girod van?
Szia!
Köszönöm szépen előre is.
A giroszkóp egy E-SKY head lock EK2-07044 típus. (egyelőre ez lesz benne...) a teszteléshez, aztán nyilván csere lesz valami komolyabbra.
Üdv,
Mazsi
infra
Oct 31 2007, 09:49 PM
Szia Gergő
Ha lenne időd nem fotóznád le a gépet elektromos szempontból
pl szervók kábelelvezetése, gyro vevő stb illetve a vevőt hogy melyik catira mi megy köszike.
Most már tán lesz időm a helivel is foglalkozni.
Köszi
ALA
Oct 31 2007, 10:11 PM
Sziasztok. Gép vásárlása elött állok. Melyiket válaszam SMJ400 vagx SMJ400-II? Eddigi gépeim Dragonfly 22E, Dragonfly 5#4 v2, Esky V3 LAMA, meg egy csomo 2-3 csatornás heli. Nehéz vele repülni? Bevalom öszintén a Dragonfly 22e-vel nem igazán vergödünk zölágra. Elöre is köszönöm segítségeteket.
panda
Nov 1 2007, 02:41 AM
SJM II ! az SJM első verzióját már nem hozzuk, a II verziónak
jobb a mechanikája bár azt is egy kicsit átszoktuk alakítani
ehhez szükséges az AL2003 kis alkatrészből 2db.
Hétfőn lesz raktáron minden elfogyott alkatrész többek között ez az AL2003 is ! ! !
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez:
Kattints ide!.