Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: C-20T 3-AXIS FPV GIMBAL O4 PRO VERSION + HEADTRACKER & DATALINK PRO + AIR PRO
RCMODELL MODELLEZŐ FÓRUM > Dróne modellezés > Fpv repülő/drone kellékei Szemüvegek/Kamerák/Gimballok/LongRange
panda
C-20T 3-AXIS FPV GIMBAL O4 PRO VERSION + HEADTRACKER & DATALINK PRO + AIR PRO

C-20T 3-tengelyes FPV Gimbal

A C-20T 3-tengelyes FPV Gimbal kompatibilis számos digitális FPV rendszerrel, például a DJI O3, Walksnail Avatar, Walksnail Moonlight, valamint 19 mm széles analóg kamerákkal. A 3-tengelyes, nem ortogonális mechanikai stabilizáló szerkezetnek és a nagy nyomatékú motoroknak köszönhetően a C-20T extrém stabilizációt biztosít rezgés és nagy sebességű légáramlat ellen.
A Headtracker segítségével a C-20T lenyűgöző, kiváló minőségű, első személyű irányítási élményt nyújt.

Jellemzők
Kompatibilis különböző digitális FPV rendszerekkel, például DJI O4 Pro, DJI O4, DJI O3, Walksnail Avatar, Walksnail Moonlight, valamint 19 mm széles analóg kamerákkal vagy más eszközökkel.
A fő szerkezet alumínium-magnézium ötvözetből (Alloy) / nagy teljesítményű polimerből (Basic) készült, rendkívül kompakt méret és tömeg mellett.
A 3-tengelyes, nem ortogonális mechanikai stabilizáló rendszer és a nagy nyomatékú motorok révén kiváló stabilizációt nyújt a rezgés és nagy sebességű légellenállás ellen.
Többféle stabilizációs mód különböző platformokra, például RC autókra, FPV merevszárnyasokra és élethű RC repülőkre.
Headtrackerrel együtt használva valósághű, első személyű vezérlési élményt nyújt.
Támogatja a Headtrackert, UART-ot (saját protokoll és MAVLink), S.BUS-t, CRSF-et és PWM vezérlést.
Felszerelhető lefelé vagy felfelé néző irányban is.
Széles feszültségtartomány: 7.4–26.4 VDC.

Általános adatok
Terméknév: C-20T
Méretek (csillapítóval) Basic: 48 x 46.5 x 56.5 mm
Tömeg (csillapítóval) Basic: 49 g
Működési feszültség: 7.4 ~ 26.4 VDC
Teljesítmény: 1.5W (statikus) / 14W (max. terhelés)
Felszerelési lehetőségek: lefelé / felfelé
Vezérlőport: Headtracker / UART (saját protokoll & MAVLink) / S.BUS / CRSF / PWM

Gimbal
Gimbal típusa: 3-tengelyes nem ortogonális mechanikai stabilizáció
Szögpontosság: ±0.005°
Irányítható tartomány: Dőlés: -105°~+145°, Billentés: ±60°, Elfordulás: ±160°
Max. forgási sebesség: ±1500°/s

Kamera kompatibilitás
Maximális tömeg: 20 g
Maximális szélesség: 19 mm





<div style="position:relative; z-index:99; pointer-events: none;">
<video width="640" height="360" controls
style="position:relative; z-index:100; display:block; pointer-events: all;">
<source src="https://rcmodell.com/shop/video/XIANFEI-C20T-CAR.mp4" type="video/mp4">
Your browser does not support the video tag.
</video>
</div>

HEADTRACKER & DATALINK PRO + AIR PRO

A Headtracker támogatja a mozgásvezérlést. Az FPV szemüvegre szerelve a Gimbal és a repülőeszköz fejmozgással is vezérelhető, így rendkívül élethű, első személyű irányítási élményt biztosít. A Headtracker támogatja a PPM és UART kimenetet, lehetővé téve a távoli irányítást RC vagy adatkapcsolaton keresztül.

Jellemzők
3-tengelyes mozgásérzékelős vezérlés, kiváló minőségű első személyű irányítási élmény.
Támogatja a PPM kimenetet vagy soros adatátvitelt, lehetővé téve a vezeték nélküli irányítást távirányító vagy adatátviteli kapcsolaton keresztül.

Headtracker
Méretek: 45 x 28.2 x 14.2 mm
Tömeg: 16 g
Beépített akkumulátor: Li-Po, 1.11 Wh (3.7V, 300mAh)
Töltés: USB-C, 5VDC 1A
Üzemidő: >8 óra (PPM kimenettel)
Kb. 4.5 óra (vezeték nélküli PPM modullal)
Kb. 3 óra (Headtracker Datalink-kel)
Kb. 1.3 óra (Headtracker Datalink Pro-val)

Headtracker vezeték nélküli PPM modul
Méretek: Adó: 32 x 18.8 x 9.8 mm
Vevő: 41.8 x 28.4 x 14.8 mm
Tömeg: Adó: 3.1 g, Vevő: 18.5 g
Beépített akkumulátor (Vevő): Li-Po, 1.11 Wh (3.7V, 300mAh)
Töltés (Vevő): USB-C, 5VDC 1A
Üzemidő (Vevő): kb. 5 óra
Működési frekvencia: 2.4 GHz
Max. hatótáv: 7 m

Headtracker Datalink
Méretek: Légi egység: 45.5 x 18.5 x 5.4 mm (antenna nélkül)
Földi egység: 39.4 x 21 x 11.5 mm (antenna nélkül)
Tömeg: Légi egység: 6.2 g, Földi egység: 7.1 g
Működési frekvencia: 2.4 GHz
Max. hatótáv: 1.5 km

Headtracker Datalink Pro
Méretek: Légi egység: 35.2 x 18.5 x 6 mm (antenna nélkül)
Földi egység: 39.4 x 21 x 11.5 mm (antenna nélkül)
Tömeg: Légi egység: 5.5 g, Földi egység: 7.1 g
Működési frekvencia: 2.4 GHz
Max. hatótáv: 4 km




panda
Ez előtt a termékek előtt ugyanezt próbáltam ennék sokkal komolyabb gimballokkal megoldani azt, hogy remegés mentes legyen a kép és gimballon legyen a kamera.
De ilyen minőséget soha nem sikerült összehozni.
Ez viszont mindent tud ami elvárható egy ilyen rendszertől!

Pici, könnyű és professzionális.

Ha repülőre tesszük, akkor 100% olyan élményt kapunk mintha benne ülnék kinézhetünk jobbra vagy balra vagy megnézhetjük az eget vagy a földet.
Körbe 360fokosan.

A headtracking pedig leköveti a fejünk mozgását minden irányba.
Ez egy független elektronika, amit tépőzárral rányomunk a DJI N3 szemüvegre.
S az összekommunikál a modellben lévő headtracking vevővel ami csatlakozik a gimball elektronikával.

Jó van egy pilóta vizsgás feladat ahogy az DJI O4 kamerát be le kell szerelni a Gimball-ba.
Itt ki kell pattintani a DJI O4 ből a kábelt oda kell bekötni a gimbal kábelét újra összerakni és beszerelni a gimbalba az O4 kamerát.
Ezután a gimballba kell csatlakoztatni az O4 kamera adóját.
Így: O4 Kamera -> Gimball -> O4 Kamera adó

Felteszem ide az ehhez szükséges szerelési videókat!
panda
Felrakok ide fontos videókat a beüzemeléshez!

C20T Gimball módok bemutató videó anyag


C20T Gimball firmware update oktató videó anyag


DJI O4 install oktató videó anyag


DJI O4 baseplate install oktató videó anyag


panda
Megjöttek a C-20T 3-axis gimballok.
Hát nagyon picikék és hűen passzol a DJI minőségéhez.
Gyakorlatilag bármelyik repülőgépbe be lehet szerelni annyira kicsi és könnyű.
Jó nem a 400mm fesztávú mikró repülőkbe.
De már a Hookll Falcon 1050mm fesztávú mini easystar-ba is beépíthető és így egy mikró FPV gépet kapunk.
Azt mondjuk sose értettem az FPV repülős videókba, hogy miért nem nyomtak be az elektronika mellé például a Radiolink repülés vezérlőket,
amivel egyenletes stabil repülést kapnak, ha nem nyúlnak bele a botokba.
Így azt FPV videók fényévekkel élvezhetőbbek lehetnének, de sebaj majd mi megcsináljuk!

panda
Elkezdtem összerakni órás mesterek előnyben smile.gif

Most tartok kb. 50%-nál és nagyon nem kapkodok!

Videók amit feltettem tökéletesen használhatóak, mondjuk 20 évvel korábban jobb volt a szemem.
Szóval minden mikró méretben van és minden amihez nyúlnom kell fotózok és a fotót nagyítom, hogy láthassam a pici részleteket.

A DJI O4 kamera új tokot kap ez ezzel új fém hűtés kap meg fém házat is.
Az adó rész is kap új hűtő ventilátort és minden ami rögzítve van gumis váz darabokkal egészül ki, ami rezgés csillapítva lesz!

Profi a tervezés nagyon.
A nyák lemez, ami az alapja gimball és adó modulnak. Még törő zónát is csináltak a nyákra ha törik akkor törjön alapon.
Most vagy törőzóna vagy így még kevesebb rezgés megy át a nyák egyik feléről a másik felére.

De az is lehet, hogy a nyák eltörhető szándékosan, hogy ha olyan helyre kell beépíteni, ahova nem fér be az adó modul s csak a gimbal + kamera fér be.

Minden fotózok, majd a végén felrakom a képeket.
panda
HEADTRACKING INSTALL VIDEO



HEADTRACKING CALIBRATING & FIRMWARE UPDATING VIDEO



HEADTRACKING PPM OUTPUT GIMBAL CONTROL VIDEO



HEADTRACKING OUTPUT MAGNIFICATION SETTING VIDEO

panda
Összeszerelési képek:















Teljes súly: 113,82 gr !!!
panda
Utána jártam, de nincs különbség, hogy 2 cellás vagy 6 cellás akkuval táplálom meg a rendszert.
Hatótávban semmi különbség elvileg.
panda
Nagy csend volt ebben a témában, nem nem foglalkoztam vele.
Csak egyszerűen nem akart összejönni a beállítása a kütyünek smile.gif

Meg a gyári szupport kicsit hiányos volt.
3 hete vártam némi információt, amit nem kaptam meg.
Mert nekem az nem volt egyértelmű, hogy melyik csatlakozó melyik pontján kell az áramellátást megadni, meg hány helyen...

Amikor kimértem, akkor elindult a fele. A DJI rendszer ment, de a gimbalból semmi sem smile.gif

Ma szétszedtem az egészet kimértem és rájöttem, hogy két külön áramellátása van a fő panelnak.
Tehát külön lehet elindítani a Gimbalt és ahhoz csatlakozó HeadTracking rendszert és külön a DJI rendszert.

Ez szereléskor nagyon szuper, mert nem kell járatni a DJI rendszert csak a Gimbal rendszerét vagy fordítva.

Nem tudom milyen interferencia zavarok lehetnek egy ilyen rendszernél, de profin meg van oldva, hogy minden kaphat külön áramellátást!

Szóval most már, hogy működik lesz majd teszt is, csak még rendelnem kellett két sdkártyát a szemüveghez meg a kamerához.

Gyakorlatban úgy lesz, hogy a 4K/120FPS videó rögzítésről a DJI O4 PRO kamera rendszere gondoskodik, ehhez lesz egy Sandisk Extreme Pro 128GB memória.

A földön pedig a DJI Google N3 szemüveg, ami FullHD felbontásban rögzíti a videót párhuzamosan és minden technikai adatot rárak a képre.
Itt egy Sandisk ExremePro 64GB memória lesz, elég lett volna 32GB is, de 200ft különbségből inkább a nagyobbat rendeltem.





panda


Ezt figyelmetekbe ajánlom!
Ilyen, ha drónra rakjuk a C-20T gimbalt headtrackkel együtt.
Itt a Walksnail rendszerrel van tesztelve.
Elég jó lett a videó.
panda


Itt egy C-20T gimbal autós beszerelése is.

Én is elsőre autóba fogom tesztelni, mert a repülők még épülnek.

De a gimbal működése sokat fog lendíteni a Falcon & Ranger1600 repcsik összeépítésén smile.gif
panda
Annyit haladtam vele, hogy már működik a headtracking rendszer is.
Ez kicsit gyorsítani fog a beszerelésen smile.gif
panda




Mai tapasztalat, úgy kell beüzemelni a gimball-t, hogy elsőre a gimball-t helyezzük áram alá.
Utána pedig a Headtracing dobozkát elé lehelyezve pontos x/y irányba is úgy indítjuk el.
Ebben az esetben pontosan abban a pozícióban fog összetanulni és minden pontosan fog működni.
Tehát még véletlenül se elsőre a Headtrackinget akarjuk elindítani!

A videón függőleges 2x-es vízszintesen 4x sebességre van most állítva, egyik fpv ember beállítása.
panda
A videón függőleges 2x-es vízszintesen 4x sebességre volt állítva, ami kézzel mozgatva a HeadTracinget gyorsnak éreztem.

Ma teszteltem valóságban tökéletes!!!
Tényleg jobb, ha gyorsabb kényelmesen full 3D-ben 360 fokban minden belátható!
Elképesztő érzés, ennél már csak az lesz durvább mikor a levegőben megy.
Arról nem is beszélve, hogy az OSD információk is képen lesznek.

Azért azt érzem, hogy mire elkészülök mindennel még hidegebb lesz, mert penge idő volt délután.
Amúgy a boltban, akit érdekel megtudja tapasztalni, milyen a rendszer!
S mire odakerül valaki, hogy egy ilyet akar, addigra pont mindent tudni fogok róla és tudok is segíteni benne!
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.