Élőben még komolyabb volt a gép.
Az építők pedig szerintem csak nemes egyszerűséggel "elmebetegek" a szó legpozitívabb értelmében.
Itt talán érdemes megemlíteni őket : idősebb és fiatalabb Kontsagh Sándor ( apa és fia ) a taszári klubból.
A gépen még az ajtó is kilinccsel nyílik, a fútó rugózik ( ehhez nekem is volt egy kis közöm
), a kormányok pedig ugyanúgy zsanérozottak, mint a nagyon.
A motroburkolat üvegszálas, az egyész gép pedig balsa spéci szövet bevonással. Persze szervótemető és egy olcsó kis csillagmoci is pöfög az elejében.
PS: Ja, és azt meg sem említettem, hogy mindezt egy nem egy "tuti" terv alapján, hanem sok-sok rajz, terv és saját fótó segítségével építették meg.
Tehát a legtöbb dolgot nekik kellet kitalálni, mert ekkora és ilyen tervrajz nincs sehol.