Főként anyagi okok miatt kell megválnom ettől a nagyszerű géptől.
Kifejezetten ajánlom olyan modellezőknek, akik már elsajátították egy csűrős gép irányítását
és szeretnének belekóstolni a műrepülésbe.
Szemtelenül lassan lehet vele repülni, egyszerűen nincs kritikus tulajdonsága.
A leszállás szinte "gyerekjáték"...
KATT A KÉPRE!!! (részletes kép-sorozat az építésről)
A sárkányt 2005 nyarán vásároltam újonnan ausztriában.
A motort 2006 márciusában vettem, számla is van róla.
A gép összesen kb 1,5 órát töltött a levegőben.
A motor bejáratással (~1,5l üa. 22% ricinussal) együtt kb 6 liter anyagot (CoolPower 5-10%) égetett.
A gép gondosan és nagy odafigyeléssel lett összeépítve, 15 év modellezési tapasztalatom alapján.
Az alkatrészek nagy része ki lett cserélve a gyárinál jobb minőségűre:
- DU-BRO kormányhimbák,
- MP-JET zsanérok,
- szén tolórudak,
- Kavan golyós fejek, stb.
- Az oldalkormány 4cm-rel hosszabb az eredetinél. (normális késrepüléshez)
- CFK rezó (fél)alagút, saját készítésű.
- A kabintetőt 3 pár neodym mágnes tartja a helyén, én 1 csavarral szoktam biztosítani.
- A futómű egy általam hajlított és polírozott DurAl szár, jóval magasabb és stabilabb az eredetinél.
A felszerelés:
Sárkány: Funtana S90 3D, 176cm fesztáv, szimmetrikus profil (Hangar 9)
Motor: OS 120 AX + gyári kipuff Gumibakok által csillapítva
Hengerűrtartalom: 19,97ccm, ~3LE @ 9.000 RPM
Fogyasztás: (repülési stílustól függően) 500 ml/13-15 perc. + leszállási tartalék
Légcsavar: Metts 17x6 fa (van még hozzá egy Metts 17x8 fa és egy Maro 17x6 fa)
Orrkúp: Georgoo féle 60mm CFK
Kerekek: Robbe 70mm
Akku: GP 2000 mAh 5 cella NiMH, 30A-ig terhelhető, 1 hónapos.
(+ szilikon kábelek, kapcsoló helyett 2mm Gold Stecker)
+ Webra akkufeszültség-ellenőrző LED-sor.
Szervók:
- Gáz: Hitec HS-225 BB
- Oldal: Dymond DS-9500 digitális (~120Ncm@6V)
- Csűrő: 2x Hitec HS-625 BB MG
- Magassági: 2x Multiplex Profi 3 BB FET (~55Ncm@6V)
Tank: Kavan 500ml
Repsúly üres tankkal: ~4.500g
Esetleg lenne hozzá némi felárért még egy Georgoo által forrasztott könyök is,
ha valaki rezót akarna tenni rá.
A gép össz ára így kb. 850 Euro (+ melo + postaköltségek)
Irányár egyben* : 134.900,- HUF
* Csak a vevőt és a fesz. limitert venném ki belőle.
Másodsorban:
Sárkány+motor, elektronika nélkül* (a tankot benne hagyom): 80.000,- HUF
* akku, szervók, kábelek, csatlakozók, vevő, fesz.limiter, LED-sor.
Természetesen a gyári, sosem használt papucsok is járnak hozzá, továbbá
buborékos védőfólia a szárnyakra, vezérsíkokra.
CSERE NEM JÖHET SZÓBA.
Távirányító NEM jár hozzá.
Átvehető személyesen Sopronban.
"Bemutató" repülés az időjárás függvényében...
Érd: PÜ, xcarlos82@gmail.com, 20/514-9393