Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Keda motor + HobbyWing szabályzó
RCMODELL MODELLEZŐ FÓRUM > Vezérlés, Elektronika > Szabályzók és egyéb elektronikai kiegészítők
Joccesz
Sziasztok!

Adott egy keda motor:
http://www.rcmodell.com/shop/product_info....6lvl611hajc0527

és egy HobbyWing szabályzó:
http://www.rcmodell.com/shop/product_info....6lvl611hajc0527

Sehogyan sem bírom összehozni őket! A programkártyával szépen beprogramozom a szabit! eddíg semmi gond! Majd összekötöm a vevővel és a motorral, majd aksi csatlakozik és a szokásos beköszöntő hang majd gyors pittyegés. A távirányítóra nem reagál! A három kábelt már variáltam mindenféleképp ahogyan csak lehet! Mit ronthattam el? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Joccesz
Mégvalami!

A szabályzón a tápkábel oldalán van egy balanszcsati! Azt is csatlakoztatni kellene?
géptörő
IDÉZET(Joccesz @ Feb 1 2008, 05:39 PM) *
Mégvalami!

A szabályzón a tápkábel oldalán van egy balanszcsati! Azt is csatlakoztatni kellene?



Szia angry.gif

A csatin keresztül egyenként figyeli a szabályzó a cellákat, érdemes bekötni, mert védi az aksit.

Nem emlékszem pontosan de a általad leírt hibajel az motorhiba vagy vevőhiba, szerintem próbáld ki egy másik motorral, vagy másik szabályzóval a konfigot.
Huszi
Hali!

Milyen rádiód van?
Nekem a Futaba 6EXA szokta ezt csinálni, ilyenkor modellt váltok és működik, illetve volt amikor pcm-ppm üzemmódot kellett váltani oda-vissza, plussz kikapcs-bekapcs és ez is volt hogy segített. Máig sem tudom miért csinálja.. Ja, meg a gáz reverse is segíthet.

Üdv!
Joccesz
IDÉZET(Huszi @ Feb 1 2008, 07:54 PM) *
Hali!

Milyen rádiód van?
Nekem a Futaba 6EXA szokta ezt csinálni, ilyenkor modellt váltok és működik, illetve volt amikor pcm-ppm üzemmódot kellett váltani oda-vissza, plussz kikapcs-bekapcs és ez is volt hogy segített. Máig sem tudom miért csinálja.. Ja, meg a gáz reverse is segíthet.

Üdv!


Graupner MX-12 rádióvam van! A gáz reverse-t már próbáltam (mint minden mást ami eszembe jutott angry.gif ) A modell váltást is. De a PCM-PPM üzemmód váltást még nem! Soha nem volt még ilyen gondom. A cuccok zsír újak! Remélem, hogy nem a motorral lesz gond! angry.gif angry.gif angry.gif angry.gif
Joccesz
IDÉZET(géptörő @ Feb 1 2008, 07:07 PM) *
Nem emlékszem pontosan de a általad leírt hibajel az motorhiba vagy vevőhiba, szerintem próbáld ki egy másik motorral, vagy másik szabályzóval a konfigot.


Két különböző vevővel is kipróbáltam már! (Egy graupner és egy corona vevővel) Ami természetesen más modellben tökéletesen működött eddíg!
Joccesz
Ekkora szívást! Épp most cseréltem aksit a távirányítóban és törlődtek a beállítások! Persze a MODE beállítás is megváltozott! Én PANCSER! Erre nem is gondoltam! ÁÁÁÁÁ
De mostmár minden rendben!! Ezt is megtanultam! huh.gif
pumukli
Sziasztok! Nekem is lenne egy kis problémám KEDA 36-10L motoral és egy HobbyWing GUARD-60A szabályzóval kapcsolatban. Én 4s A123-ról hajtom. Van amikor csatlakoztatom az aksit, és a szabályzót, végig pittyegi amit kell, és működik rendesen. A motor pedig kipörög teljesen. No ez az ahogy működni kell. De van amikor a motor felpörög, majd pár másodperc múlva visszaesik a fordulat kb. 3/4-re, és ennél jobban nem hajlandó kipörögni. Ha viszont leállítom, széthúzom az aksi és a szabályzó csatlakozóját, várok pár másodpercet, és ismét csatlakoztatom, ( ugyan azt az aksit ) utána pörög rendesen a motor. Na van amikor csak a második, vagy a harmadik szét, össze húzogatásra. Elég macerás így röpködni, mert volt hogy fél kör után le kellett szállnom, eljátszani a játékot, aztán ( ugyan azzal az aksival ) tökéletesen repült. Ja, még egy, természetes, hogy 10X4,7-es légcsavarral csak 4 percet tudok repülni ebben a konfigban? És nem teljes gázon hajtom a gépet.
Kérlek benneteket, ha van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet kiküszöbölni ezt a jelenséget, írja meg.
Huszi
Szia!

Nekem kontakthibás akku csatlakozó csinált hasonlót.. Esetleg az akkumulátorod nincs kipurcanva?

Üdv!
pumukli
Szia Huszi! 4 pakkom van 6-6, illetve 2-2 töltési ciklussal, és mindegyiknél előfordult. Nem hiszem, hogy rosszak lennének a pakkok, mert akkor pl. a második, vagy harmadik újra összedugásnál miért megy rendesen a motor?
Huszi
Esetleg a szabályzón lévő csati? Vagy próbáld ki másik szabival, aztán másik motorral, előbb utóbb kiderül melyik a gyenge láncszem..
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.