Mai napon egy igen kemény modellező csapat indult repíteni dacolva
a kint dúló kegyetlen széllel mely csontig hatolva probálta arcunkra fagyasztani a mosolyt,
sikertelenül
Az induló bázis:
Krisztián kezeire volt bízva a gép fixen levegőben tartása
Ákos még gondolkodik
Csabi keresztet formál egy légcsavarból és egy motorból
ezzel is próbálva távol tartani a rossz szellemeket.
(ez még nem nagyon megy neki)
Démon űzés után jöjjön egy kis fúrás
(ez már megy neki)
Krisztián azóta is jól tartja gépet
Készülőben az új konfig
(ezt a motort még ma látjuk)
Acro master az udvaron némi feszültség mérés közben,
mert ugye az öt cella az öt cella
Csabinak némi kosz ment a körme alá azt próbálja kiszedni,
de az is lehet, csavarozni fog.
Igen csavarozik
Ez a töltő és starter láda a Graupner gyárból kilopott tervek alapján készült.
(Csabi azt mondja, hogy egy kinaitól vette a Józsefvárosin a terveket)
A láda elölről
Ez is elölről
Ez meg hátulról
(hátulról is jó)
Állítólag ha szépen megkérjük lefogja írni, hogyan is készül egy ilyen.
Első helyszín:
A gép előhalászása kezdődik
Ákos test tartásából látszik milyen az idő
(pedig még bírja is a hideget)
Start elött Ákos még megsimogatja a légcsavart és azt mondja
neki huzzzzzá
Acromaster
Az első start eredménye öt méter gurulás és a szél bele nyomta az orrát a földbe
Szépen letámaszkodott
Ez már új helyszín Krisztián is előkapta az SJM-et
És már lebeg is
Krisztián úgy rázta a gépet mint a Szabó gyerek
(kiderült, hogy csak fázik és remeg a keze)
Jól mutat a madár
Az Acro második startja már összejött
köszönhetően a szélvédettebb helynak és Csabinak
Na ez az a kép amin nem látszik semmi csak a szép táj.
(némi szeméttel meghintve, de csak azért, hogy látszódjon ez bizony magyar ország)
Acro közben földet ért (25mp volt fent) és először azt hittük a Csabi
nyomott bele egy kis pirotechnikát, hogy minket szórakoztasson,
de kiderült, hogy a szabályzó ég.
A lipo is majdnem készre sült
Állítólag ha a gép testet belül feketére ködöljük sokkal jobban
fogyaszt mert nem éri annyi fény az elektronikát
Ez egy új fejlesztésű szabályzó 4200 5cella akkuhoz
A gép boldog tulaja
Csabin látszik, hogy nagy kő esett le a szívéről, hogy a mai napon
már nem kell repülnie a nagy szélben
Ha nincs kéznél páka így kell leszedni a csatikat
Persze ezzel a technikával a motort is meg lehet szabadítani minden csatitól
vagy forrasztástól
Mondtam, hogy fogjuk még látni a motort
Itt pedig már Ákos hasítja a levegőt
A szél miatt néha a gép életéért kellett küzdeni
Piroska lekényszerítése az égből
És már lent is van
Itt pedig azok a gépek amiket nem ért a szél.
Végére értünk ennek a napnak is.
Jó volt.
Csabi gondolkodik újabb tuningokon.
Ákos legközelebb több gépet hoz
Krisztián állítólag hanyat fogja fordítani a helit.
Én meg lehet, hogy fogok repülni is és nem csak magyarázni.