-- az eredeti rotor nem lesz jó, az csak függőleges repülésben működik. Szerintem a legkisebb GWS slowflyer légcsavarnak kéne levágni a végeit és áttétel nélkül meghajtani.
-- igen, az a 35 mm-es lyuk jó lenne a farokrotornak, de ha így beteszed, ahogy van, a repcsi folyton kanyarodni fog
mert a farokrotor kompenzálja a helinél a főrotor forgatónyomatékát. Valahogy előbb meg kéne oldani, hogy mindkét irányba forogjon (az adó oldalkormány állásának megfelelően), és középállásban pedig álljon. Sajna az elektronika annyira kompakt, hogy erre nem látok megoldást. Legegyszerűbb lenne a farokrotor tápkábeleit rákötni egy kis elektromágnesre, ami húzná az oldalkormányt, és egy rugóval megtartani a másik irányba.
-- a nagy tervrajzon látszik a súlypont, ez a modell akkor repül jól, ha azon a ponton felemelve van egyensúlyban. Ennek megfelelően kell az alkatrészeket elhelyezni. Szerencsés, ha az akku épp a súlypontba kerül, akkor a modell jobban irányítható.
összefoglalva, egyszerűbb dolgunk lenne egy Twin vagy Twist vagy mi a neve kisrepülőből kiindulni, mert ott két légcsavar van a szárnyakon és azzal oldják meg az irányítást is..